Поради

Ви хочете гарно знати англійську?



Тоді – скористайтесь такими порадами:

1.            Не забувайте виконувати домашнє завдання у той же день, коли його задали – саме тоді ви ще добре пам’ятаєте, що вивчали на уроці, як саме потрібно виконувати вправу і як вимовляти нові слова.

  2.  Намагайтеся записувати нові слова в словник вчасно – так    ви краще їх запам'ятаєте, зможете швиденько повторити перед уроком, навчитеся правильно писати та запам’ятаєте переклад слова.

 3.  Спробуйте влаштувати змагання серед однокласників – хто знає більше слів? У кого – найохайніший словник? Приміряйте на себе роль учителя – поставте собі оцінку за виконану роботу. Ви впевнені, що попрацювали гарно? Отже, і на уроці ви зможете показати гарні знання!

 4.   Буває дуже прикро, коли старанно готувався – але на уроці немає то зошита, то ручки, а інколи – все потрібне до уроку залишається вдома… Щоб не попадати у такі неприємні ситуації, кожного вечора перевіряйте, чи все необхідне для уроку поклали до портфеля – згодом це стане корисною звичкою.

5. Розкажіть батькам, що нового ви дізналися на уроці, спробуйте навчити їх нових слів та виразів, їм теж буде цікаво дізнаватися щось нове. Навіть якщо вони не знають англійської – ви можете вивчати її разом.

Домашнє завдання – на 12!

У вас сьогодні був урок англійської мови? Отже, потрібно:

C  Підготувати робоче місце: прибрати все зайве зі столу, вимкнути телевізор чи магнітофон, помити руки. Покладіть усе, що буде потрібно, одразу на стіл.
C  Подивитись у щоденнику, що було задано додому.
C  Записати у словник нові слова, їх транскрипцію та переклад. Прочитати вголос та перекласти, не підглядаючи у переклад. Записати по пам’яті слова у чорновику, звірити правильність  написання зі словником. Тепер ви – справжній знавець нової лексики!
C  Задано письмову вправу? Перечитайте завдання, пригадайте пояснення вчителя, подивіться на зразок і починайте виконувати у чорновику. Потім перепишіть у зошит. Не поспішайте, пишіть чітко і охайно.
C  Потрібно перекласти текст? Прочитайте його про себе, випишіть у словник незнайомі слова, знайдіть їх транскрипцію та переклад. Прочитайте текст вголос, перекладіть речення, у яких були нові слова. Спробуйте переказати зміст тексту рідною мовою.
C  Готуєтесь до диктанту? Випишіть слова та вирази, які вивчали, підкресліть «важкі місця», спробуйте записати ще раз, не підглядаючи у список. Чудово, якщо хтось – друзі, батьки або брат чи сестра – може продиктувати їх вам. Помилки виправляйте кольоровою ручкою – так ви краще їх запам’ятаєте.
C  Потрібно вивчити вірш або піготувати усне повідомлення? Перепишіть його у чорновик. Виразно прочитайте вголос, якщо забули, як вимовляти слово – перевірте за словником. Вчити краще частинами, повторюючи вголос. Бажано розповісти текст або вірш справжнім слухачам – так ви не будете соромитись виступати з промовою у класі.


У вас завтра урок? Тоді не забудьте:
N Перевірити, чи все, що записано у щоденнику, ви виконали, повторіть слова за словником, перегляньте текст чи вправу.

N Покласти усе необхідне до уроку до портфеля ще звечора і гарно відпочити – це допоможе гарно відповісти на уроці

Як підписати зошит?

How to sign up a workbook or a copybook:

English
Ivan Lysenko
Form 5
   School 3

How to sign up a copybook for tests:

English
Tests
Olena Ponomarenko
Form 5
School 3

How to sign up a vocabulary:

Vocabulary
Ivan Lysenko
Form 5
School 3

When you are going to write a class work or a homework:

Tuesday, the sixth of September          Wednesday, the twelfth of May
              
Classwork                                               Homework

Before writing an exercise, write down it’s number and page:

Exercise 9, p.72

Remember: you are to write only with a blue-ink pen – never use red ink!

It’s for teachers!
And you may not use any copybooks with advertising or bad pictures on the cover!


Корисні поради для турботливих батьків

Корисні поради
для турботливих батьків

Отже, ваша  дитина  вивчає  англійську мову.
На початку, коли все нове та незвичне,  вчитись було дуже захопливо, матеріал був легкий, і все було гаразд. Та ось з’являються перші тривожні дзвіночки – важко готуватися, навчання не приносить радості, дитина відчуває, що відстає від однокласників. Вам знайомі такі неприємності?
Давайте долати їх разом!

1.                 Усі проблеми, які ви помічаєте, одразу обговоріть з дитиною, а потім – і з учителем. Адже саме Ви найкраще за усіх знаєте свою дитину, і саме Вам вона найбільше довіряє.
2.                 Щоразу цікавтеся тим, як пройшов урок, що нового вивчили, чи все дитина зрозуміла – нехай і Ваш малюк спробує навчити Вас нового слова, речення чи пісеньки. Відчуваючи Ваше зацікавлення та підтримку, дитина розумітиме, що її старанність та уважність є цінною для Вас. Так, саме її праця та знання – не оцінка! А гарні оцінки – не забаряться.
3.                 Діти, як і ми, дорослі, дуже різні. Багатьом буває важко одразу навчитись бути зібраними та охайними. Простежте,  щоб дитина вчасно готувала домашнє завдання відповідно до запису у щоденнику. Попросіть, щоб дитина сама розказала і показала, що було задано і що вона підготувала. Якщо потрібно підготувати усне висловлювання – попросіть, щоб вона вам розповіла вивчене. Будьте вдячним слухачем, підбадьорюйте, і, головне!!! – НІКОЛИ НЕ СВАРІТЬ, ЯКЩО ДИТИНІ ВАЖКО!  - як діяти у такій ситуації, описано у пункті першому.
4.                 Після того як домашнє завдання виконане, допоможіть дитині зібрати усе необхідне для уроку: підручник, зошит для письма, зошит з друкованою основою (робочий зошит), словник, щоденник, ручка, олівець, лінійка, кольорові олівці. Згодом вона навчиться робити це сама – Вам потрібно буде лише час від часу ненав’язливо контролювати.

22 способи ЗАПАМ'ЯТОВУВАТИ СЛОВА.
 багато, що пишуть по темі, тут досить багато розумних порад.  you are welcome to read it.
1. СЛОВО - ПЕРЕКЛАД - ПРИКЛАД. Беремо зошит. Виписуємо в 2 (3) стовпчика слово — переклад. Даємо поруч синоніми-антоніми і приклади. Час від часу читаємо списки, просто читаємо, нічого не зубрим. Я просто часом читала зошит. І я досі, через багато років, пам'ятаю купу слів.
Тобто виходить, що ми не напружуємося, не намагаємося влити в себе 100 слів за 30 хвилин, просто планомірно час від часу освіжаємо матеріал. Але слід відразу попередити, що ці слова повинні зустрічатися в підручниках, статтях, тобто ви повинні, крім читання зошити,  їх активізувати.
2. МЕТОД КАРТОК. Другий популярний спосіб. Беремо і нарізаємо купу карток або купуємо квадратні блоки паперу для нотаток. На одній стороні пишемо слово, на іншій - переклад. Для просунутих користувачів вказуємо приклади. Ганяємо картки по колу, відкладаємо ті, які знаємо добре. Час від часу повторюємо пройдене, щоб освіжити.
З мінусів - якщо слів дуже багато, а часу мало, ви витратите купу часу на створення самих карток.
В якості розваги можна розкласти їх по купках штук по 10 у різних місцях квартири, час від часу на них натикатися і повторювати. Аудіали до цього способу повинні обов'язково додати промовляння вголос.
3. МЕТОД ПРОПИСУВАННЯ. Класика жанру :) Береш слово і прописуєш його, багато-багато разів. Відмінно працює для китайських ієрогліфів. Мінус — туга зелена. Але спосіб перевірений століттями.
4. МЕТОД «ПІВСТОРІНКИ». Це один з моїх улюблених способів. Гнеш аркуш навпіл, з одного краю пишеш слово, зі зворотного боку — переклад. Можна швидко перевірити себе. Для мене як для візуала працює добре, т. к. я легко запам'ятовую, в якій частині листа було записано дане слово.
Мінус — ви звикаєте до певного порядку слів. (але  це і плюс :)
5. МЕТОД «ДИЗАЙНЕР ІНТЕР'ЄРІВ». Якщо ви вчите якусь конкретну лексику, яка вас оточує, можна скрізь зробити своєрідні «labels» — наклеїти стікери з назвами предметів. Також, можна приліпити на монітор самі противні слова, які не хочуть запам'ятовуватися. Плюс цього методу в радість :) Мінус — мозок може почати ігнорувати всі ці папірці, і вони потім будуть довго десь висіти.
6. МЕТОД ГРУПУВАННЯ ЗА ГРАМАТИЧНИМИ ОЗНАКАМИ. Якщо у вас є великий список слів, найгірше, що з ним можна зробити, це вчити його безсистемно. Його можна і потрібно обробити і згрупувати.
Наприклад, спочатку ви виписуєте дієслова, причому ви виписуєте їх не підряд, а групуєте за типом закінчень, або ви виписуєте іменники чоловічого роду, потім жіночого. Таким чином, оскільки велика частина слів у нас не належить до винятків (виключення ви групуєте окремо), ви починаєте бачити логіку мови і запам'ятовуєте слова у зв'язці з ним подібними.
7. МЕТОД ГРУПУВАННЯ ЗА ЗМІСТОМ. Ви виписуєте і запам'ятовуєте слово і його синонім - антонім відразу.  Ось ти вивчив слово «добре», з'ясуй відразу, як буде «погано». А якщо ти ще запам'ятаєш «відмінно, так собі, огидно», то ти здорово збагатиш свій словниковий запас.

8. МЕТОД ВИВЧЕННЯ СПІЛЬНОКОРЕНЕВИХ СЛІВ. Ми беремо слова і групуємо їх навколо кореня. Тобто умовне «справа/зробити/зроблений» і вчимо одразу кілька спільнокореневих частин мови.
9. ЕТИМОЛОГІЧНИЙ МЕТОД. Працює для тих, хто вивчив кілька мов :) Коли ти займаєшся кількома мовами усередині однієї мовної гілки, ти починаєш бачити схожі коріння. Це насправді приходить з досвідом, і зникає необхідність ще раз вивчати величезна кількість слів. На певному етапі ти просто вже знаєш достатньо.
10. ЛАНЦЮЖКИ СЛІВ. Береш список слів, які потрібно вивчити, і складаєш з них якусь історію (нехай навіть маячну).Тобто, ти вчиш не 30 слів, а 5 пропозицій по 6 слів у кожному. Якщо підійти до цієї справи творчо, можна з користю і цікаво провести час :)
11. ІНТЕРВАЛЬНІ ПОВТОРЕННЯ. техніка утримання в пам'яті, що полягає в повторенні  матеріалу за певним, постійно зростаючим інтервалам.
Тобто за фактом ви встановлюєте на телефон додаток, і програма автоматично буде показувати слова в заданому порядку і з потрібною частотою. Ви можете використовувати як готові списки слів, так і створювати свої.
Плюси: капітально врізається в пам'ять. Мінуси: йде дуже багато часу. Якщо ви вже запам'ятали слово, воно все одно буде час від часу спливати в деяких програмах.
Моє особисте ставлення: гралася, але не перейнялася. Але штука корисна. Однозначно рекомендую любителям ігор в телефоні, так ви хоча б з користю будете проводити час. Найпопулярніша програма для цього методу — Anki
12. MEMRISE.COM Мемрайз особисто мені припав до душі більше, ніж Anki, просто тому, що він веселіше, і там є супер-рейтинг! Ви також можете обирати вже готові списки слів або створювати свої. Якщо слово категорично не запам'ятовується, можна скористатися спеціальними кумедними картинками, які створюють користувачі, використовуючи прийоми мнемотехніки, або ж завантажити свою.
Ще Memrise нещодавно додали нову опцію — ви можете не просто почути озвучку слова, але подивитися відео того, як люди ці слова вимовляють! (Доступно для англійської, але скоро будуть і інші мови).
13. QUIZLET.COM А тут ви можете створювати свої списки і генерувати різні способи перевірки слів (тести, вибери правильний варіант, напиши по буквах, і т. д і т. п.) Гарний спосіб перевірити себе в ігровій формі для любителів різних тестів.
14. МНЕМОТЕХНІКА. Чарівними методами дуже люблять заманювати різні маркетологи і мовні гуру. Зазвичай суть методів полягає в «секретних техніках спецслужб», які, ну об'єктивно ж, описані в купі літератури. А просять за це величезні суми грошей.
Суть способу — у вигадуванні смішних і абсурдних асоціацій до слова, яке ніяк не вдається запам'ятати. Ви берете слово і придумуєте якийсь асоціативний образ, який повинен бути дуже яскравим. Але в цьому образі повинен бути «ключ» до запом'ятовування  речі.
Приклад: « grief-горе»: «горе пораненого тигра, (гриф-и) кружляють над ним».
У додатку Memrise є можливість створювати свої «Mems» і користуватися асоціаціями інших. Дуже рекомендую цю опцію тим, хто не може запам'ятовувати важкі слова :)
15. ПРОСЛУХОВУВАННЯ СЛІВ. Ви можете ставити аудіозаписи списків слів і повторювати  за диктором. Зазвичай в гарних підручниках до уроку дається начитаний список слів. Це ваш інструмент №1.
16. БАГАТОРАЗОВИЙ ПОВТОР. Спосіб, схожий на прописування слів в ряд, досить нудний і нудний, але ефективний — повторюйте вголос кілька разів.
Взагалі, є думка, що можна вважати слово вивченим, якщо ви 5 разів вжили його в контексті. Тож, спробуйте призвести 5 різних прикладів вживання цього слова. Звісно, вголос. Закріпити можна, записавши це.
17. ЧИТАННЯ (БАГАТО ЧИТАННЯ). Якщо рівень досить високий, і немає гострої необхідності терміново розширювати словниковий запас, найпростіше просто багато читати. Можна позначати нові слова і навіть їх виписувати (це працює найкраще, але не всі люблять це робити :). Читаючи, ви вчитеся розуміти сенс за контекстом, ви «насичуєтеся» словами, вони самі по собі стають вашим пасивним запасом.
Але читання зазвичай не дуже допомагає переводити їх в актив, тобто щоб прогресувати в мові, крім читання потрібно робити щось ще.
18. ВЧІТЬ СЛОВА В КОНТЕКСТІ. Не вчіть список просто так. От є Минилекс, і він починається зі слова «без». Відразу після «без» йде «безпечний», а потім «турбуватися» і «квиток». Завжди вивчайте слова в контексті, підбирайте приклади та словосполучення. Працюйте зі словником!
19. УЧІТЬ ДІАЛОГИ НАПАМ'ЯТЬ. Заучування невеликих діалогів і текстів з корисною лексикою напам'ять — один з найбільш дієвих способів того, що ви в потрібний момент згадайте і правильно вжити слово в потрібному вам контексті. Так, на це піде більше сил і часу, але в довгостроковій перспективі у вас в голові буде набір з готових структур, якими ви з задоволенням будете користуватися.
20. ПРОСІТЬ, ЩОБ ВАС ХТОСЬ ПЕРЕВІРИВ. попросіть кого-небудь поганяти вас за списком. Оцінки вам, звичайно, ставити не будуть, але елемент контролю і дисципліни з'явиться.
21. ВИВЧАЙТЕ ТЕ, ЩО ДІЙСНО НЕОБХІДНО.  Не вчіть непотріб до того моменту, поки ви не вивчите дійсно актуальну та нагальну лексику.
Як визначити актуальність? Є багато посібників та списків з серії «1000 найбільш частотних слів». Спочатку вчимо частотне, потім — ве інше, не раніше. Якщо ви ще не навчилися рахувати і не знаєте займенники, вам ще рано вивчати кольори, як би не хотілося. Спочатку важливе, потім — цікаве, потім — складне і навіщо-то потрібне.
22. ПІДХОДЬТЕ ДО ПРОЦЕСУ ТВОРЧО! Якщо вас все дратує, слова не лізуть в голову і хочеться швидше закрити ці списки, експериментуйте. Комусь допомагають малюнки, хтось ходить по квартирі і декламує вголос, хто спілкується зі своїм котом.

Вивчення і вдосконалення граматики

Вивчити її можна і варто чи не в першу чергу, хоча й дається це не надто легко, але головне ж практика, тому сайти з он-лайн вправами, результати яких можна одразу ж перевірити стануть Вам в нагоді:
1. English-test.net - окрім вправ з граматики Ви знайдете і вправи на відпрацювання лексичного запасу, ідіоматичних виразів та ін.
2. Tolearnenglish.com
 – освоївши цей сайт, можна обійтись і без підручників граматики, – тут є усе: від теорії до практичних завдань, яких, до речі, більше 10 тис.
3. Grammar-quizzes.com
 – багато тестів за різними граматичним аспектам плюс тренування пунктуації.
4. Englishgrammarsecrets.com
 – зовсім ненудний і цікавий сайт, на якому до кожного граматичного аспекту є невелике теоретичне обгрунтування.
5. Autoenglish.org
 – завдання можна виконувати он-лайн або письмово, скачавши та роздрукувавши необхідні вправи, а перед їх виконанням можна ознайомитись з теорією в текстовому або відеоваріанті.
6. Englisch-hilfen.de
 – велика база цікавих і різнопланових онлайн-вправ у англійській або німецькій версії.
7. Activities for ESL Students
 - практичні завдання з граматики для всіх рівнів, в тому числі багато двомовних вікторин для початківців.


Поповнення словникового запасу
Найкращим методом поповнення словникового запасу, як і вивчення мови загалом, є, безумовно, спілкування, проте з чогось потрібно ж починати.  Якщо крім гугл перекладача, Ви не знаєте інших аналогів, то цей пункт Вам знадобиться.
По-перше, ось англійські он-лайн словники, в яких слова мають тлумачення і варіанти вживань.
·         Оксфорд Словники
·         Кембриджського словник онлайн
Якщо у вас добре працює зорова пам’ять, скористайтеся словниками в картинках для розширення вашого словникового запасу. Ось кілька цікавих ресурсів:




Рекомендації батькам учнів середніх класів щодо підготовки домашніх завдань
1. Намагайтеся створити умови, які полегшують навчання дитини:
- побутові (повноцінне харчування, режим, спокійний сон, затишна атмосфера, зручне місце для занять);
- емоційні (демонструйте віру в дитину, не втрачайте надії на успіх, виявляйте терпіння, не ображайте в разі невдач);
- культурні (забезпечте дитину довідниками, словниками, посібниками, атласами, книгами зі шкільної програми; разом дивіться навчально-пізнавальні програми, обговорюйте побачене).
2. Слухайте свою дитину: нехай вона читає вголос, переказує те, що треба запам’ятати, перевіряйте знання за питаннями в підручнику.
3. Регулярно ознайомлюйтеся з розкладом уроків, факультативів, гуртків, додаткових занять для контролю й надання можливої допомоги.
4. Діліться з дітьми знаннями з галузі, в якій маєте успіх.
5. Пам’ятайте, що в центрі уваги батьків повинна бути не оцінка, а знання, навіть якщо ними не можна скористатися сьогодні. Тому думайте про майбутнє й пояснюйте дітям, де й коли ці знання стануть у пригоді.
6. Не залишайте без уваги вільний час дитини. Не порівнюйте її успіхи з успіхами інших.
7. Пам’ятайте, що, за науково обгрунтованими нормами, над виконанням усіх домашніх завдань учні 5-6 класів повинні працювати до 2,5 годин, 7-8 класів - до 3 годин, 8-9 класів – до 4 годин.

8. Створюйте традиції й ритуали родини, які стимулюватимуть навчальну активність дітей. Використовуйте позитивний досвід ваших батьків і знайомих.


Комментариев нет:

Отправить комментарий