Корисна інформація

http://zosh3nk.ucoz.ua/index/informacija_dlja_batkiv/0-14






ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №3
Новокаховської міської ради

НАКАЗ
07.09.2017р. №227
Про єдині вимоги до поведінки
учнів на уроках, на перервах,
в їдальні, на подвір’ї школи
та зовнішнього вигляду учнів

        На виконання плану роботи школи на 2017/2018н.р., відповідно до вимог Статуту загальноосвітнього навчального закладу, на підставі рішення Ради школи (Протокол №1 від 30.08.2016р.),
НАКАЗУЮ:
1. Учням школи всіх класів неухильно дотримуватися Єдиних вимог до поведінки учнів на уроках, на перервах, в їдальні, на подвір’ї школи, зовнішнього вигляду (Додаток №1)
2. Класним керівникам опрацювати з  учнями та їх батьками Єдині вимоги до поведінки та зовнішнього вигляду учнів.
3. Соціальному педагогу Іщенко О.В. розмістити Єдині вимоги на сайті школи.
4.Педагогічним працівникам навчального закладу сприяти учням у дотриманні ними Єдиних вимог.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з ВР .

Директор школи                     І.П.Дубас



Додаток №1
до наказу від 07.09.2017р.
№ 227

Єдині вимоги для учнів
загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 3
Новокаховської міської ради Херсонської області

І. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ
Правила поведінки учнів базуються на законах України, постановах Міністерства освіти та науки України та органів місцевого самоврядування, Статуті школи.
— Учень приходить в школу за 10-15 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя до майбутнього уроку.
— Не можна приносити на територію школи з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, в т.ч. ножі, вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої, сигарети, наркотики і інші одурманюючі засоби і отрути, а також токсичні речовини і таблетки.
— Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.
— Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками) йти зі школи та її території в урочний час.
— У разі пропуску занять до 3-х днів учень зобов’язаний пред’явити класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, їх заміняють) про причину відсутності на заняттях.
 —У разі пропуску більше трьох днів учень зобов’язаний представити довідку з медичної установи.
— Учень школи повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших.
— Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи.
— Учні, які знайшли втрачені або забуті, на їх думку, речі, повинні здати їх черговому, який знаходиться на першому поверсі школи, черговому вчителю, класному керівнику або шкільній адміністрації.
— Фізична конфронтація, залякування і знущання над людиною або твариною є неприпустимими формами поведінки учнів у школі та за її межами.
— Не дозволяється жувати гумку, користуватися планшетом і мобільним телефоном на уроках. Використання планшетів і смартфонів можливе лише з дозволу вчителя, якщо це потребує навчально-виховний процес.
— Учень зобов’язаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою.
— Учень повинен щодня вести записи домашніх завдань у щоденнику.
— Охайне ведення щоденника та його наявність в учня обов’язкова.
— Учень повинен приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, інструменти і письмове приладдя.

 ІІ. ПОВЕДІНКА НА УРОКАХ
— Учні входять до класу за дзвоником. Запізнюватися на уроки без поважних причин заборонено.
— Коли вчитель входить в клас, учні встають, вітаючи вчителя. Так само учні вітають будь-якого дорослого, який увійшов до класу під час занять, окрім уроків інформатики, коли учні працюють за комп’ютером, та уроків праці, коли учні працюють з інструментами.
— Під час уроку не можна ходити по класу без дозволу вчителя, голосно розмовляти, кричати, відволікатися самому і відволікати інших товаришів від занять розмовами, іграми і іншими справами, що не стосуються уроку.
— Заняття у школі проводяться за кабінетною системою. За кожним учнем у кожному кабінеті закріплено окреме місце. Кожен учень відповідає за збереження санітарного стану та майна на своєму робочому місці.
— Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен попросити дозволу у вчителя.
— Учень на уроці зобов’язаний виконувати всі вимоги вчителя.
— Під час відповіді на запитання вчителя учень повинен відповідати голосно, виразно, зрозуміло.
— Якщо учень хоче поставити питання вчителеві або відповісти на питання вчителя, він піднімає руку.
— На уроці учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.
— На уроки фізичної культури учні приходять у спортивній формі та спортивному взутті. Без дозволу вчителя в спортивний зал учням входити забороняється. Учні, звільнені від занять фізкультурою, обов’язково присутні в залі.
— Дзвінок про закінчення уроку дається для вчителя. Тільки коли вчитель оголосить про закінчення занять, учні мають право покинути клас. При виході вчителя або іншого дорослого з класу учні встають.
— Учень має право в коректній формі відстоювати свою точку зору і свої переконання при обговоренні різних спірних і неоднозначних питань, які стосуються теми уроку.
— Учні зобов’язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки, пожежної безпеки як під час уроків, так і після їх закінчення.
 ІІІ. ПОВЕДІНКА УЧНІВ ДО ПОЧАТКУ, НА ПЕРЕРВАХ І ПІСЛЯ УРОКІВ
1. Під час перерви учень зобов’язаний:
— підтримувати чистоту і порядок на своєму робочому місці;
— вийти з класу, якщо попросить вчитель;
— учні на перервах знаходяться на своєму поверсі;
— підкорятися вимогам чергового вчителя по поверху;
— при зустрічі з вчителями, батьками, дорослими відвідувачами школи учні вітаються і звільняють дорогу;
— по сходах, коридорах ходити тільки по правій стороні;
— забороняється вживати непристойні вирази і жести, шуміти, заважати відпочивати іншим.
2. Час перерви — особистий час кожного учня. Він може його проводити по своєму розумінню, проте не повинен заважати іншим.
3. Під час перерв забороняється бігати по школі, по сходах, поблизу віконних отворів, грати в м’яча у класі, коридорах та інших місцях, не пристосованих для ігор.
4. Під час перерв забороняється штовхати один одного, гратися в небезпечні ігри, кидатися портфелями і іншими предметами і застосовувати фізичну силу.
5. У школі та на її території категорично забороняється тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв.
6. Категорично забороняється самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконнях.
7. На перервах школярі можуть звернутися до свого класного керівника, чергового адміністратора за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.
 ІV. ПОВЕДІНКА УЧНІВ У ЇДАЛЬНІ
— Під час харчування в їдальні належить дотримуватися хороших манер і поводитися пристойно.
— Учні повинні шанобливо ставитись до працівників їдальні.
— Учні приходять в їдальню після закінчення уроку, дотримуються черги при отриманні їжі.
— Розмовляти під час прийому їжі слід неголосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.
— Слід вживати їжу і напої, придбані тільки в їдальні.
— Учні самі прибирають посуд зі столу після вживання їжі.
— Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.
— Забороняється заходити в їдальню у верхньому одязі.
— Забороняється виносити з їдальні їжу.
— Забороняється під час уроку перебувати в їдальні, в той час як інші учні класу знаходяться у кабінеті на уроці.
V. РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ УЧНІВ
— У школу учні повинні приходити в одязі, який відповідає перебуванню дитини у суспільних місцях.
— Одяг повинен відповідати зросту, виражати пошану господаря до самого себе і суспільства.
— Старшокласницям не можна зловживати косметикою і носити багато прикрас на заняття.
— Спортивний одяг, призначений для уроків фізкультури, на інших уроках недоречний.
— Знаходитися в школі у верхньому одязі без особливих на те причин не дозволяється.
— На урочисті загальношкільні заходи учні приходять у святковій формі (вишиванці).
— На вечори, концерти учні вибирають одяг по рекомендації батьків і на свій розсуд.


VІ. ЧЕРГОВИЙ ПО КЛАСУ
— Черговий по класу учень під час перерви має перевірити навчальний кабінет, підготувати дошку, забезпечити порядок у кабінеті.
— Черговий учень має право зробити зауваження іншим учням щодо правил поведінки та санітарних правил у навчальному кабінеті.


VІІ. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
Учні не мають права під час знаходження на території школи і при проведенні шкільних заходів здійснювати дії, небезпечні для життя і здоров’я самого себе та оточуючих.
За порушення цих Правил та Статуту школи учні притягуються до відповідальності, до них можуть бути вжиті такі стягнення:
— усне зауваження;
— запис зауваження в щоденник;
— виклик учня самого або з батьками на засідання Ради профілактики;
Ці Правила розповсюджуються на всіх учнів школи і є обов’язковими для виконання на всій території школи, а також під час усіх заходів, що проводяться школою.


Рекомендації батькам учнів середніх класів щодо підготовки домашніх завдань
1. Намагайтеся створити умови, які полегшують навчання дитини:
- побутові (повноцінне харчування, режим, спокійний сон, затишна атмосфера, зручне місце для занять);
- емоційні (демонструйте віру в дитину, не втрачайте надії на успіх, виявляйте терпіння, не ображайте в разі невдач);
- культурні (забезпечте дитину довідниками, словниками, посібниками, атласами, книгами зі шкільної програми; разом дивіться навчально-пізнавальні програми, обговорюйте побачене).
2. Слухайте свою дитину: нехай вона читає вголос, переказує те, що треба запам’ятати, перевіряйте знання за питаннями в підручнику.
3. Регулярно ознайомлюйтеся з розкладом уроків, факультативів, гуртків, додаткових занять для контролю й надання можливої допомоги.
4. Діліться з дітьми знаннями з галузі, в якій маєте успіх.
5. Пам’ятайте, що в центрі уваги батьків повинна бути не оцінка, а знання, навіть якщо ними не можна скористатися сьогодні. Тому думайте про майбутнє й пояснюйте дітям, де й коли ці знання стануть у пригоді.
6. Не залишайте без уваги вільний час дитини. Не порівнюйте її успіхи з успіхами інших.
7. Пам’ятайте, що, за науково обгрунтованими нормами, над виконанням усіх домашніх завдань учні 5-6 класів повинні працювати до 2,5 годин, 7-8 класів - до 3 годин, 8-9 класів – до 4 годин.
8. Створюйте традиції й ритуали родини, які стимулюватимуть навчальну активність дітей. Використовуйте позитивний досвід ваших батьків і знайомих.







Комментариев нет:

Отправить комментарий